گوشت خوار شدم
همش غذاهام گوشت گوسفند و گاوه
گوشت خوار شدم
همش غذاهام گوشت گوسفند و گاوه
کسی هست اسپاتیفای استفاده کنه؟
شدیدا پیشنهاد میکنم
هزینه داره ولی ولی ولی
ارزش داره
میتونم بگم در دوسال گذشته
16 تا کتاب صوتی تو ماشین در حین رانندگی
بعلاوه کلی اخبار خوب، در زمینه کارم و چیزایی که علاقه دارم گوش دادم
هزینش کمه ولی شاید هزینه اضافه حساب کنی
ولی از شر اینستاگرام و تلگرام راحت میشی
مثل یک رادیو دقیق با حق انتخاب بدون قطعی
سال جدید 9 روز گذشته من عن لگد نکردم هنوز
بشدت تلرانس کاریم اومده پایین
چرا ؟
چون رفتم سفر و برگشتنی دیگ یادم رفت ک کلی کار دارم
ینی پشتم باد خورد
هعععععی پدر جان کجایی ک هی میگفتی پشتت باد خورده
یه اقایی هست ب نام David Goggins
حس میکنم اگر ایران بود رفیق میشدیم جدییییییییی
پیگیرش بشید
ی صحنه داره ی خانمه داره رانندگی میکنه اینو میبینه
اینم داره بدون پیراهن با شورت میدوعه
خانمه میگه دیوید چ خبر؟
ی مدل خیلی دوستانه ای میگه چ خبر
اینم میگ
I am back mfs !!!
یه خوابی دیدم از دوران راهنمایی+ دبیرستان
ینی از این خوابا ک همه چی شلم شوربا بود
از معلم و بچه های دبیرستان و راهنمایی قاطی بودن توش
ولی بخش های مهم زندگیم تو اون زمان پر رنگ تر بودن
شخصیت اصلی تر داستان بودن
از خواب که بیدار شدم هزاران بار خداروشکر کردم
حس میکنم اگر زندگیم از اولش عادی و معمولی جلو میرفت تاحالا خودکشی میکردم
اینکه همیشه بد بوده
همیشه اذیت کنننده بوده باعث شده که من همیشه شکر گذار باشم
نه ببخشید
شکر گزار
ای ریدم تو این زبان فارسی که هیچی نداره ب جز اشتباه املایی
اخه این همه ز رو من میخوام بکنم تو باسنم ؟؟؟
خیلاصه ... خداروشکرررر واقعا
نماز باید بخونم ب خاطر اینکه خدا منو اینقدر دوس داره
اینقدر به من لطف داشته
اینقدر زندگیم بهتر از سال 90 شده
اینقدر که یادش میوفتم دوس دارم برم ی جا پول بدم اون قسمت از مغزمو پاک کنند
اصن یه وضعی
شاید شما بپرسید این برا اینه ک شاید ی اتفاق خیلی بد افتاده و اینا
نه بخدا
شما فک کن 7 سال زندگیت جهنم باشه و ب محض ورود ب دانشگاه درست بشه
خب نشون میده مشکل چیز دیگه ایه ...
خدا رحم کنه به ما که این وضع بد داره برا بچه هامون میوفته
واقعا بچه داشتن ب جز محبت و اینا
یه چیز نیاز داره به نام درک
باید درک داشته باشید!!!!!!!!!!
والسلام زیاد حرف زدم
اینجانب یکی از عشّاق پیکان میباشم.