2026/2/26 ساعت 11:45 PM توسط جوجو | 

آقا چشمتون روز بد نبینه !!!"
ماه رمضون امسال شبیه ماه رمضون سال 93 داره باسنم رو پاره میکنه

2026/2/25 ساعت 8:56 PM توسط جوجو | 

برگشتم ... روز های سخت در حال رقم خوردن و پشت سر گذاشتنه
میگن اگر زیر 40 سالته و داره بهت خوش میگذره پس بدون اشتباه داری میزنی

حس میکنم این حرفو ی صابکار به کارگرش میگه تا بیشتر فشار بیاره بهش
یا دولت به مردم
یا سمت قدرت ماجرا به سمت ضعیف ...

باورنکنید
ما همیشه مستحق خوشی و خوبی و زندگی هستیم

مشخصات
روزنوشت های یک آقا مهندس تنبل اینجانب یکی از عشّاق پیکان میباشم.
توجه: به دلیل کمی تنبلی ممکن است که در نوشته‌هایم اشکالات نگارشی وجود داشته باشد و من نیز حوصله‌ی اصلاح آن‌ها را نداشته باشم. سعی می‌کنم تند تایپ نکنم، اما هر پست کمتر از دو دقیقه زمان می‌برد و این موضوع باعث می‌شود که بتوانم هر روز بنویسم. اگر بیشتر از دو دقیقه زمان ببرد، هر روز نمی‌نویسم و شاید هفته‌ای یکبار بنویسم. لطفاً تنبلی من را با هوش و ذکاوت خودتان جبران کنید و نوشته‌هایم را بخوانید.

چقدر کتابی نوشتم این متن رو !!!!

آمارگیر وبلاگ