آقا واقعا دخترا اهن پرستن
همشون .. ب جز 3 - 4 نفر تو دنیا
اونا م ایرانی نیستن.. اهل گواتمالا اند .. اونجا هنوز اهن کشف نشده که اهن پرست بشن ... وگرنه اگر کشف بشه اونا هم میشن
من دوتا مایشن دارم .. یکی فوق العاده معمولی و مدل پایین ( داغون و خجالت اور نیست ولی نشون میده ک پولدار نیسم )
یکی هم باکلاس تر و گرون تر و کلاسیک تر و دختر جذب کننده تر ... از اونجایی ک من هر روز با اولی میرم سر کار
و با دومی تفریحاتم رو میگذرونم
میتونم واضحا حس کنم تفاوت برخورد دخترا رو باهام!!!
واقعا میگم
وات د فاک؟
بابا من همون ادمم
چی شد یهو؟؟
++++++++++++++++++++++++++++
من اگر زنده بیرون اومدم تا هفته بعد، تابستون از این ب بعد قشنگ خاهد بود!
++++++++++++++
رفتم رینگ ها و لاستیک ماشین خوشگله رو عوض کردم مناسب سفر...
راهی سفر میشم 1 ماه دیگ .. فول تفریحی .. فقط عشق و حال

اینجانب یکی از عشّاق پیکان میباشم.