2025/7/20 ساعت 2:31 AM توسط جوجو | 

آقا واقعا دخترا اهن پرستن

همشون .. ب جز 3 - 4 نفر تو دنیا

اونا م ایرانی نیستن.. اهل گواتمالا اند .. اونجا هنوز اهن کشف نشده که اهن پرست بشن ... وگرنه اگر کشف بشه اونا هم میشن

من دوتا مایشن دارم .. یکی فوق العاده معمولی و مدل پایین ( داغون و خجالت اور نیست ولی نشون میده ک پولدار نیسم )

یکی هم باکلاس تر و گرون تر و کلاسیک تر و دختر جذب کننده تر ... از اونجایی ک من هر روز با اولی میرم سر کار

و با دومی تفریحاتم رو میگذرونم

میتونم واضحا حس کنم تفاوت برخورد دخترا رو باهام!!!

واقعا میگم

وات د فاک؟
بابا من همون ادمم

چی شد یهو؟؟
++++++++++++++++++++++++++++


من اگر زنده بیرون اومدم تا هفته بعد، تابستون از این ب بعد قشنگ خاهد بود!

++++++++++++++
رفتم رینگ ها و لاستیک ماشین خوشگله رو عوض کردم مناسب سفر...

راهی سفر میشم 1 ماه دیگ .. فول تفریحی .. فقط عشق و حال

2025/7/18 ساعت 7:22 PM توسط جوجو | 

اقا چشمتون روز بد نبینه

49 تا کار ریخته رو سرم و میخوام همش چس ناله کنم بابتش

مرگ بر کار

سفر تابستانه ام کوو؟؟؟؟

2025/7/9 ساعت 5:10 PM توسط جوجو | 

حس نوشتن نبود

امیدوارم حال روحی تون خوب باشه

من خوبم ... نفس میکشیم

یه خبر بدم که اخیرا شدیدا کاملا دارم اهنگ ارمین 2afm گوش میدم گرچه شکست عشقی نخوردم!

وات د فاک ارمین جان؟

فک کنم میخام نوستالژی هامو زنده کنم

دیگ پیر شدم دیگ

مشخصات
روزنوشت های یک آقا مهندس تنبل اینجانب یکی از عشّاق پیکان میباشم.
توجه: به دلیل کمی تنبلی ممکن است که در نوشته‌هایم اشکالات نگارشی وجود داشته باشد و من نیز حوصله‌ی اصلاح آن‌ها را نداشته باشم. سعی می‌کنم تند تایپ نکنم، اما هر پست کمتر از دو دقیقه زمان می‌برد و این موضوع باعث می‌شود که بتوانم هر روز بنویسم. اگر بیشتر از دو دقیقه زمان ببرد، هر روز نمی‌نویسم و شاید هفته‌ای یکبار بنویسم. لطفاً تنبلی من را با هوش و ذکاوت خودتان جبران کنید و نوشته‌هایم را بخوانید.

چقدر کتابی نوشتم این متن رو !!!!

آمارگیر وبلاگ