2024/4/15 ساعت 7:34 AM توسط جوجو | 

خب

یکی از اکسای دوران دانشگاه بهم زنگ زد ....

جواب ندادم چون ناشناس بود وبعد پیام داد ک بهمو ببینیم !!!!
قراره این هقته ببینمش .. نمیدونم چی تو ذهنشه

2024/4/12 ساعت 10:39 PM توسط جوجو | 

خبر دست اول

امروز یه دعوا مفصل با رییس داشتیم

بحث از اینجا شروع شد که هی ب من گفت شما عملکردتون قابل قبول نبوده

از اونجایی که این حرفا رو همیشه میزده من سکوت کردم

دوباره ادامه داد گفت حس میکنم تجربه لازم رو از اول نداشتید برای این پست

حالا جلوی کی اینارو میگه؟ چلو بقیه تیم مهندسی که تو بخش من کار میکنند

دو بار یا سه بار این جمله اخر رو جلو همه تکرار کرد

و یهو دیدم نهههه نمیشه سکوت کرد

گفتم خب . شما که تجربه دارید چه کمکی به ما کردید؟ جز اینکه همیشه ناراحت بودید از ما؟

بعد دوباره هی غر زد و من جواب دادم و یهو دیدم دستش شروع کرده به لرزش خفیف

ینی اولین بار بود بعد مدت ها ...

شاید اخرین باری ک جوابشو دادم 2 سال پیش بود!!!
و یهو وسط جلسه گفت من نمیتونم تو جلسه باشم ... و از دست شما هم ناراحتم مهندس

منم فریاد زدم من از ناراحتی گذشته و نا امیدم و دارم به آپشن های دیگه فکر میکنم

..... که کپ کرد

بله دوستان ... استعفام رو نوشتم

اگر قبول کنه میرم ..

اگر قبول نکنه هم میرم و بیخیال حق و حقوقم هم نمیشم !!!
فکر میکنم نقطه مناسبی برای جدای نبود ولی دیگ راهی برای ادامه باقی نذاشت

فقط بهتون بگم که تو رابطه تون با ادما ... وقتی میبینید همیشه غر میزنید و پاسخی بهتون نمیدن فکر نکنید بلد نیسن

اونا دارن رعایت شمارو میکنند

شاید دوستتون دارن یا شاید چون رییسید قورت میدن حرفاشون رو

به لب مرز که میرسونید یهو منفجر میشن

که من منفجر شدم

ایشون هم باید میفهمید که تا حدی من هم بلدم منفجر بشم ... .

پیرمرد دستاش ی جوری میلرزید الان تنها نگرانیم سکته کردنشه

چون خودشم میدونه اگر الان برم تماممممممممممم پروژه ها

دقیقا تمام پروژه ها میخوره زمین

تا 3 ماه کسی کار مفید مهندسی نمیکنه

و بخش واردات هم نمیتونه با مشتری های داخلی حرف بزنه بدون من

و حس میکنم اینجا جاییه که میتونم ضربه نهایی رو به این مدیر عامل

به این شرکت

بزنم با نبودن خودم ...

گوشیم رو خاموش کردم

با گوشی خواهرم زنگ زدم ب یکی از دوستای وکیلم و داستان رو گفتم

گفت برو وکالت بده من حق و حقوق عقب اقتاده ات رو زنده میکنم

و مدیرعامل چون اعتقادی به وکیل نداره باید هی تو راهرو های دادگاه دنبال من بگرده

ولی ای دل غافل که من دیگ خسته شدم ازش ....

سلام بیکاری

2024/4/12 ساعت 3:51 PM توسط جوجو | 

هنوز ک هنوزه باورم نمیشه به این سن رسیدم

فکر میکنم باید 20 سالم میبود نه این سن

جوری دارم سنم رو قایم میکنم انگار چ پوخی ام

راستش دلیلش این نیست میخوام گمنام باشم

میخوام ی جوری باشه هرکی با تفکر و درک خودش منو تصور کنه

ی جور حقه نویسندگیه ب نظرم!!

به هرحال ما پیریم و پیر تر میشویم

فقط اینو بگم ک در حدی پیرم که استاد جمع کردن کالکشن نوار های مهستی بودم !!

دیگ خودتون بدونید دا

....................

از چشمام راضیم

مرسی خدا جون ک کور نیسم ( ب کور ها بر نخوره البته اونا ک نمیتونن وبلاگ بخونن پپس اوکیه )

....................................

مدل نوشتنم شبیه دخترای 15 ساله شد چرا یهو ؟

2024/4/11 ساعت 7:40 PM توسط جوجو | 

یادمه به یکی میگفتم عهههه عینکی .. خاک تو سرت .. چشات کوره ( 10 سالم بود )

5 سال بعد داشتم تو مفازه عینک فروشی عینکمو انتخاب میکردم ..

یه بار هم 12 سالم بود دماغ یکیو مسخره کردم

همون هفته دمافم شکست و یه قوزی شبیه به قوز دماغ اون در اومد و هنوزم هست

بعد تو 16-17 سالگی دیگه اینقدر ترسیده بودم .. یهو میدیدم یکی میومد یه تیری و یه تیکه بدی . مینداخت

دلمو میشکوند ...!!! بهشون میگفتم میبینمتون بعدا ... و واقعا ب گای سگ میرفتن ...

یادمه 20 سالگی هم یکی از دوستام بابت موفق نشدنم گفت :
ببین عزیزم تو استاد خراب کردن موقعیت های زندگیتی و همش هم به خاطر تنبلیته

و حرفش واقعا درست بود!! خیلی درست بود

اما دلم شکست

صدا شکستن رو شنیدم... ولی خب اون موقع من نیاز به واقعیت شنیدن نداشتم

اونم از دوست صمیمیم ... ولی خب اون جوری تیر بارانم کرد ..

به سه سال نرسیده ... هزاران هزار موقعیت تو زندگیش باد هوا کرد

اخرش وارد شغلی شد ک از خجالت دیگ قطع ارتباط کرد

چون از این و اون فهمید ک کمی موفق شدم .. گفت اوه اوه این بفهمه من دارم تو فلان شرکت فلان کار چرت و پرت رو انجام میدم کلی مسخرم میکنه ولی خب من ک مسخره نمیکردم ..


خلاصه خواستم بگم اگر دیدید یکی گند میزنه تو زندگیش

حواستون رو جمع کنید

دنیا بدجور گرده

بدجور بر میگرده بهتون

بدجور اون خنده هاتون رو میکنه تو باسنتون ... و راستش بابت همه اون کسایی که منو مسخره کردن و خودشون ب گای سگ رفتن

خوشحالم ...

خدایا ببخش ولی خب اذیتم کردن دیگ ... هعی ... ادم باهوش مهربون میشه

ساپورتیو میشه

ادمی ک دل میشکونه باهوش نیس

2024/4/9 ساعت 8:34 PM توسط جوجو | 

+ سوالم از خودم اینه زندگیت به جز کار و پول و خانواده ( اینده و فعلی) به بخش دیگه ای تقسیم میشه ؟

جواب خودمو خیر میدم ..

تازه اینم بگم بخش خانواده هیچ چیز عملی ای از من صورت نمیگیره و فکر میکنم بهشون صرفا

ینی نه حرکتی، نه کمکی نه جستجویی

پس میتونم بگم بخش عملگرای من فقط دنبال پوله

راستش اولش خوشم اومد ولی الان فکر میکنم همچی ادمی خیلی ترسناک و نجس میتونه باشه

گرچه ک نسبت به 5 سال پیش عطوفت و مهربانی و با حوصله بودنم رو از دست دادم

و ب جای اونا پول جاشون رو گرفته!!
حتی تو انتخاب دوستام

همکار رفیق

و حتی پارتنر هم فقط و فقط به معیار های ظاهری، ارامش توجه میکنم

مثلا دختر خوب باشه ولی تو زندگی موفق نباشه میگم نههههه نمیخام

درصورتی ک 5 سال پیش اوکی بودم با این موضوع

خلاصه ک بد وضعیه و بد باتلاقی افتادم و بیرون نمیخام بیام

2024/4/8 ساعت 6:26 PM توسط جوجو | 

سال 1404 سال موفقیت منه .. 1403 که نیس

2024/4/5 ساعت 7:52 PM توسط جوجو | 

آیا میدانستید رپ یه اسب وحشیه که سوار کار نداره؟

2024/4/4 ساعت 9:27 PM توسط جوجو | 

وای خدا امروز یکیو دیدم مشکل جسمی داشت

حالم خیلی بد شد

خدا کمکش کنه

حس میکنم منم ب اندازه کافی خداروشکر نمیکنم !!!

2024/3/29 ساعت 4:27 AM توسط جوجو | 

اومد غیبت همکارشو پیش من کرد

و یه اخلاقی ازش گفت که دقیقا منم دارم

گفت اره این خیلی سعی میکنه وقتی حرف بزنه نظر بقیه رو بپرسه تا بفهمه گوش میکنند حرفاشو یا نه ...

خیلی خودمونی میگیره و اینا

""""""""""""""

تو ذهنم گفتم

عه نکنه منو داره میگه ؟؟؟؟/.. دیدم نه داره غیبت میکنه....

""""""""""""""""

فکر کنم همچین ادمایی میرن پشت سر من هم غیبت میکنند

خنده دارن

ادمایی ک غیبت میکنند ادمای خودخواه تری اند ب نظرم

..
اون روز هوس قلیون کرده بودم که یادم افتاد بابام دعوام میکنه

از سرم پرید

2024/3/27 ساعت 6:50 PM توسط جوجو | 

+ اول بگم ک دلم برا ناهار و صبحونه تنگ شده لعنتی های دوس داشتنی ، دلم املت میخواد با دوغ و لیمو

+ از خوبی های کار من اینه که .. همممم .... نمیدونم فکر کنم فقط پوله .. تنها خوبیشه

+ تو فکر عوض کردن ماشینم و الانترا تو ذهنمه و رفتم دیدم کلی دزدی ازش شده مثل اینکه باز کردن درش برا دزدا راحت تره ..

تویوتا کمری مدل قدیم هم دوس دارم ... جان جان

ولی خب ببینیم چی میشه ... قبل انتخابات باید بخرمش دیگ

+ خریدن سه تا چیز برام خیلی با ارزشه و دوس میدارم

ماشین

کفش

میوه

+ سه بار بگو اردک تک تک

تک تک اردک

2024/3/26 ساعت 6:31 AM توسط جوجو | 

فردا وقت دکتر دارم

از ماه رمضون خسته شدم از بس طولانیه

قدیما یادمه کمتر بودا لامصا کردنش یک ماه ..

قبلا 7-8 روز بود

اما خب فک کنم آدم بهتری بودم این چند مدت .. بزن ب تخته ک چش نخورم

....

عید ک میشه یاد این میوفتم که میومدم بلاگفا ( از سر بیکاری) ی وبلاگ جدید میزدم

و واقعا حس میکردم تنها نبودم و تعداد ادمایی ک توی تعطیلات نوروز وبلاگ افتتاح میکردن و کامنت میزاشتن

خیلییی زیاد بود و 23 فروردین میشدیم کلا 3 نفر

و منم تا اردیبهشت نشده تموم میکردم و وبلاگو پاک میکردم ..
و اینکه این وبلاگم به همون رسم همیشگی نوروز 1400 افتتاح کردم و چند روز پیش شد 3 سالش

واای پشمام

وای خدا!!!
حتا یادمه دقیقا دلیلم برا افتتاح وبلاگ چی بود و چقدر خوشحالم اینکارو کردم

...........

I wanna Thank me,,,

2024/3/24 ساعت 9:32 PM توسط جوجو | 

موهامو زدمموم بهم میااااد!!! بعد از سالها ارایشگرم رو عوض کردم و باه باه

بنازم بهش که چقدر خوب حرفمو گوش میکنه

ارایشگرا معمولا ادم های سر به هوا

بی غم

بی هدف و از سر شکم سیری کار کردن طوری‌هستند

گرچه این صحبتم با همه شون نیست ولی خب ۹۷ درصد اینطوین و بخاطر همین هم کاری ک بهون میگی رو انجام نمیدن چون سختشونه و دوست دارن مدلی ک براشون راحت تره رو پیاده کنند

یا مثلا بگی زیاد کوتاه کن

کم کوتاه میکنند تا سری بعدی زودتر بیای

اینجوری پول در میان ۹۷ درصد

اون سه درصد هم نوشتم که کسی نیاد پاچه م رو بگیره

ولی معمولا این دوستان از سر ناچاری

از سر شکست و از سر بیکاری ارایشگر میشن

بعد ی مدت ک میبینن نه چیزی بلدن

نه سنشون اجازه تغییر شغل میده

ارایشگر میمونند

همشون هم ی زندگی نرمال با کلی‌خالی‌بندی و کلی اطلاعات کوچه بازی دارند

اونایی شون که احساس زرنگی میکنند هم چاپولسن !!!

خلاصه تشت دسشویی رو ریختم روی این صنف

ولی این ارایشگر جدید ما اصن حرف نداره

اصن نمیدونم چرا هرسری میرم پیشش باید ی خوراکی ای

ی شیرینی چیزی ببرم از بس حرفمو گوش‌داد و اون چیزی ک میخواستم زد

موها دور سفید

با fade خالص

بنازم بهت مشتی

2024/3/20 ساعت 8:14 PM توسط جوجو | 

+ جدیدا کم خواب شدم و خوابم نمیبره، ویتامین دی کم باشه اینحور میشه پس ویتامین دی خوردن رو شروع میکنم

+ اینقدر کارام زیادن که خستگی اش هنوز مونده تو تنم، مشکلات خانوادگی رو کاملا کنار گذاشتم و هچ گونه حرصی نمیخورم ... دوستام تموم شدن دیگ کسی نمونده و صرفا خودم تنها میتازم !! (: ولی من هنوز زنده ام حروم زاده ها { اقتباس از فیلم پاپیون موقع فرار از زندان }
+ حجم مشکلاتی ک برام به خاطر سهل انگاری خودم پیش میاد خیلی زیاده !!!

مشخصات
روزنوشت های یک آقا مهندس تنبل اینجانب یکی از عشّاق پیکان میباشم.
توجه: به دلیل کمی تنبلی ممکن است که در نوشته‌هایم اشکالات نگارشی وجود داشته باشد و من نیز حوصله‌ی اصلاح آن‌ها را نداشته باشم. سعی می‌کنم تند تایپ نکنم، اما هر پست کمتر از دو دقیقه زمان می‌برد و این موضوع باعث می‌شود که بتوانم هر روز بنویسم. اگر بیشتر از دو دقیقه زمان ببرد، هر روز نمی‌نویسم و شاید هفته‌ای یکبار بنویسم. لطفاً تنبلی من را با هوش و ذکاوت خودتان جبران کنید و نوشته‌هایم را بخوانید.

چقدر کتابی نوشتم این متن رو !!!!

آمارگیر وبلاگ