
خب خب ... یکشنبه دربی رو داریم !!
دقیقا صدمین تقابل سرخابیهاست...
100 ام رو باید ما ببریم !!
بفهمند دنیا دست کیه !
بسی خوشحالم برا اینکه قطعا برد با استقلاله
و لنگ هم یه سطل ماست میبره خونشون
تا یکشنبه دربی نوشت داریم !!!!

خب خب ... یکشنبه دربی رو داریم !!
دقیقا صدمین تقابل سرخابیهاست...
100 ام رو باید ما ببریم !!
بفهمند دنیا دست کیه !
بسی خوشحالم برا اینکه قطعا برد با استقلاله
و لنگ هم یه سطل ماست میبره خونشون
تا یکشنبه دربی نوشت داریم !!!!
اینجانب یکی از عشّاق پیکان میباشم.