همسایه بهم گفت پول برقمون زیاد میاد
یه نگاه به قبض خودم کردم دیم واااو
با اختلاف خیلی زیادی داره پول برق ما کم میاد
زنگ زدیم شرکت برق
اومد گفت جا ب جا داره میاد و اون برا منو پرداخت میکرده و من برا اونو ً!!!
یه حالت استرسی همسایه مارو گرفت نکنه من نخوام ما به تفاوت رو بدم
گفت آقای سلمانی
شماره کارت همراهت داری؟
گفت اره .. گرفتم
گفتم تا اخر شب تفاوتش رو برام اس ام اس کن
میریزم
گفت اوکی
ریختم
یه حس شاخ بودن به خودم کردم که بابا تو چقدر ادم حسابی هستی
در صورتی که حق خودمو دادم نه بیشتر ...
تو یه زمونه ای هستیم که اگر دزدی نکنیم به خودمون افتخار میکنیم!!!
چه وضعشه
از خودم خجالت کشیدم ...
اینجانب یکی از عشّاق پیکان میباشم.