2023/5/7 ساعت 8:1 AM توسط جوجو | 

همسایه بهم گفت پول برقمون زیاد میاد
یه نگاه به قبض خودم کردم دیم واااو
با اختلاف خیلی زیادی داره پول برق ما کم میاد
زنگ زدیم شرکت برق
اومد گفت جا ب جا داره میاد و اون برا منو پرداخت میکرده و من برا اونو ً!!!
یه حالت استرسی همسایه مارو گرفت نکنه من نخوام ما به تفاوت رو بدم
گفت آقای سلمانی
شماره کارت همراهت داری؟
گفت اره .. گرفتم
گفتم تا اخر شب تفاوتش رو برام اس ام اس کن
میریزم
گفت اوکی
ریختم
یه حس شاخ بودن به خودم کردم که بابا تو چقدر ادم حسابی هستی
در صورتی که حق خودمو دادم نه بیشتر ...


تو یه زمونه ای هستیم که اگر دزدی نکنیم به خودمون افتخار میکنیم!!!
چه وضعشه
از خودم خجالت کشیدم ...

مشخصات
روزنوشت های یک آقا مهندس تنبل اینجانب یکی از عشّاق پیکان میباشم.
توجه: به دلیل کمی تنبلی ممکن است که در نوشته‌هایم اشکالات نگارشی وجود داشته باشد و من نیز حوصله‌ی اصلاح آن‌ها را نداشته باشم. سعی می‌کنم تند تایپ نکنم، اما هر پست کمتر از دو دقیقه زمان می‌برد و این موضوع باعث می‌شود که بتوانم هر روز بنویسم. اگر بیشتر از دو دقیقه زمان ببرد، هر روز نمی‌نویسم و شاید هفته‌ای یکبار بنویسم. لطفاً تنبلی من را با هوش و ذکاوت خودتان جبران کنید و نوشته‌هایم را بخوانید.

چقدر کتابی نوشتم این متن رو !!!!

آمارگیر وبلاگ