2023/5/8 ساعت 8:4 AM توسط جوجو | 

اجاره پرداخت شد
قبض ها پرداخت شد
خرید نرفتم
قسط پرداخت شد
دیگه چی دارم ؟
چی دارم که یادم نباید بره ؟؟؟ !!

آهان بیمه ماشین پرداخت شد
پول باشگاه رو پرداخت کردم و عضویتم تمدید شد
پول نرم افزار رو پرداخت کردم
دیگه هیچی یادم نمیاد

راستی یادم باشه باید برم شمع ماشین رو عوض کنم
استارت خوب نمیخوره

مشخصات
روزنوشت های یک آقا مهندس تنبل اینجانب یکی از عشّاق پیکان میباشم.
توجه: به دلیل کمی تنبلی ممکن است که در نوشته‌هایم اشکالات نگارشی وجود داشته باشد و من نیز حوصله‌ی اصلاح آن‌ها را نداشته باشم. سعی می‌کنم تند تایپ نکنم، اما هر پست کمتر از دو دقیقه زمان می‌برد و این موضوع باعث می‌شود که بتوانم هر روز بنویسم. اگر بیشتر از دو دقیقه زمان ببرد، هر روز نمی‌نویسم و شاید هفته‌ای یکبار بنویسم. لطفاً تنبلی من را با هوش و ذکاوت خودتان جبران کنید و نوشته‌هایم را بخوانید.

چقدر کتابی نوشتم این متن رو !!!!

آمارگیر وبلاگ