2023/7/27 ساعت 9:28 PM توسط جوجو | 

خیلی از بلاگفایی هارو قلبا دوست دارم

خیلی مهربونید

فقط کسی نیست قدرتون رو بدونه

نه خانواده نه همسر نه دوست

خلاصه که من فهمیدم یه عده تون خیلی خوبید

فقط جای بدی بدنیا اومدید و با ادم بدی اشنا شدید

تو قلب بنده جای دارید

...

هر اومدنی یه رفتنی داره

مشخصات
روزنوشت های یک آقا مهندس تنبل اینجانب یکی از عشّاق پیکان میباشم.
توجه: به دلیل کمی تنبلی ممکن است که در نوشته‌هایم اشکالات نگارشی وجود داشته باشد و من نیز حوصله‌ی اصلاح آن‌ها را نداشته باشم. سعی می‌کنم تند تایپ نکنم، اما هر پست کمتر از دو دقیقه زمان می‌برد و این موضوع باعث می‌شود که بتوانم هر روز بنویسم. اگر بیشتر از دو دقیقه زمان ببرد، هر روز نمی‌نویسم و شاید هفته‌ای یکبار بنویسم. لطفاً تنبلی من را با هوش و ذکاوت خودتان جبران کنید و نوشته‌هایم را بخوانید.

چقدر کتابی نوشتم این متن رو !!!!

آمارگیر وبلاگ