خیلی از بلاگفایی هارو قلبا دوست دارم
خیلی مهربونید
فقط کسی نیست قدرتون رو بدونه
نه خانواده نه همسر نه دوست
خلاصه که من فهمیدم یه عده تون خیلی خوبید
فقط جای بدی بدنیا اومدید و با ادم بدی اشنا شدید
تو قلب بنده جای دارید ![]()
...
هر اومدنی یه رفتنی داره ![]()
خیلی از بلاگفایی هارو قلبا دوست دارم
خیلی مهربونید
فقط کسی نیست قدرتون رو بدونه
نه خانواده نه همسر نه دوست
خلاصه که من فهمیدم یه عده تون خیلی خوبید
فقط جای بدی بدنیا اومدید و با ادم بدی اشنا شدید
تو قلب بنده جای دارید ![]()
...
هر اومدنی یه رفتنی داره ![]()
اینجانب یکی از عشّاق پیکان میباشم.