2024/3/29 ساعت 4:27 AM توسط جوجو | 

اومد غیبت همکارشو پیش من کرد

و یه اخلاقی ازش گفت که دقیقا منم دارم

گفت اره این خیلی سعی میکنه وقتی حرف بزنه نظر بقیه رو بپرسه تا بفهمه گوش میکنند حرفاشو یا نه ...

خیلی خودمونی میگیره و اینا

""""""""""""""

تو ذهنم گفتم

عه نکنه منو داره میگه ؟؟؟؟/.. دیدم نه داره غیبت میکنه....

""""""""""""""""

فکر کنم همچین ادمایی میرن پشت سر من هم غیبت میکنند

خنده دارن

ادمایی ک غیبت میکنند ادمای خودخواه تری اند ب نظرم

..
اون روز هوس قلیون کرده بودم که یادم افتاد بابام دعوام میکنه

از سرم پرید

مشخصات
روزنوشت های یک آقا مهندس تنبل اینجانب یکی از عشّاق پیکان میباشم.
توجه: به دلیل کمی تنبلی ممکن است که در نوشته‌هایم اشکالات نگارشی وجود داشته باشد و من نیز حوصله‌ی اصلاح آن‌ها را نداشته باشم. سعی می‌کنم تند تایپ نکنم، اما هر پست کمتر از دو دقیقه زمان می‌برد و این موضوع باعث می‌شود که بتوانم هر روز بنویسم. اگر بیشتر از دو دقیقه زمان ببرد، هر روز نمی‌نویسم و شاید هفته‌ای یکبار بنویسم. لطفاً تنبلی من را با هوش و ذکاوت خودتان جبران کنید و نوشته‌هایم را بخوانید.

چقدر کتابی نوشتم این متن رو !!!!

آمارگیر وبلاگ