اومد غیبت همکارشو پیش من کرد
و یه اخلاقی ازش گفت که دقیقا منم دارم ![]()
گفت اره این خیلی سعی میکنه وقتی حرف بزنه نظر بقیه رو بپرسه تا بفهمه گوش میکنند حرفاشو یا نه ...
خیلی خودمونی میگیره و اینا
""""""""""""""
تو ذهنم گفتم
عه نکنه منو داره میگه ؟؟؟؟/.. دیدم نه داره غیبت میکنه....
""""""""""""""""
فکر کنم همچین ادمایی میرن پشت سر من هم غیبت میکنند
خنده دارن
ادمایی ک غیبت میکنند ادمای خودخواه تری اند ب نظرم
..
اون روز هوس قلیون کرده بودم که یادم افتاد بابام دعوام میکنه
از سرم پرید
اینجانب یکی از عشّاق پیکان میباشم.