+ سوالم از خودم اینه زندگیت به جز کار و پول و خانواده ( اینده و فعلی) به بخش دیگه ای تقسیم میشه ؟
جواب خودمو خیر میدم ..
تازه اینم بگم بخش خانواده هیچ چیز عملی ای از من صورت نمیگیره و فکر میکنم بهشون صرفا
ینی نه حرکتی، نه کمکی نه جستجویی
پس میتونم بگم بخش عملگرای من فقط دنبال پوله
راستش اولش خوشم اومد ولی الان فکر میکنم همچی ادمی خیلی ترسناک و نجس میتونه باشه
گرچه ک نسبت به 5 سال پیش عطوفت و مهربانی و با حوصله بودنم رو از دست دادم
و ب جای اونا پول جاشون رو گرفته!!
حتی تو انتخاب دوستام
همکار رفیق
و حتی پارتنر هم فقط و فقط به معیار های ظاهری، ارامش توجه میکنم
مثلا دختر خوب باشه ولی تو زندگی موفق نباشه میگم نههههه نمیخام
درصورتی ک 5 سال پیش اوکی بودم با این موضوع
خلاصه ک بد وضعیه و بد باتلاقی افتادم و بیرون نمیخام بیام
اینجانب یکی از عشّاق پیکان میباشم.