خب
یکی از اکسای دوران دانشگاه بهم زنگ زد ....
جواب ندادم چون ناشناس بود وبعد پیام داد ک بهمو ببینیم !!!!
قراره این هقته ببینمش .. نمیدونم چی تو ذهنشه
خب
یکی از اکسای دوران دانشگاه بهم زنگ زد ....
جواب ندادم چون ناشناس بود وبعد پیام داد ک بهمو ببینیم !!!!
قراره این هقته ببینمش .. نمیدونم چی تو ذهنشه
اینجانب یکی از عشّاق پیکان میباشم.