+ باورم نمیشه هنوز هم دخترایی در جهان هستی وجود دارن ک دیر جواب دادن رو نوعی با کلاسی میدونند، درصورتی ک برای پسرای بالای 27 سال که حس مردونگی بسیار زیاد و حس پسرانگی بسیار کمی دارند ، این نوعی رفتار سمی و نوعی نه به حساب میاد!!! منم همیشه میگم که اوکی پس دلش با من نیست، که در اکثر مواقع میفهمی خانم بعد دو ماه میاد میگه عه خبری نشد ازت؟ و وقتی دلیلشو میگی میگه بابا سرم شلوغ بود و بعدش میفهمی که نه ناااااااز میکرده... ناز کردن نداره دوستان ...
+ یکی بهم گفت تو خیلی نارسیسیم هستی .. گفتم اره چون نارنج دوست دارم ... !! اخه این حرفا چیه .. یهو بگو کصخلی دیگ ... خارجی چرا حرف میزنی
+ U woild always win , but i said fire to the rain
این اهنگ رو همش تو ماشین گوش میدم .. راستی ماشین جدید خریدم .. لطفا بعم تبریک بگید خوشحال میشم. ماشین قبلی زیادی کوچیک بود برام ... و مامانم همش میگفت ایشالا ی ماشین بزرگتر بخری!!! ( اونایی ک فکر میکنند ادمی هستم که پز میدم و اینجا میخوام شو اف کنم و این موضوع اذیتشون میکنه همین الان دکمه سیکتیرشون رو بزنند!!! اگر نمیدونید دکمه سیکتیر ینی چی از ی دوست ترک بپرسید ... چون اینجا دوست دارم چیزهایی ک خوشحالم و یا ناراحتم میکنه رو ب اشتراک بزارم .. چ برا خودم چ کسایی ک میخونند پس اگ اذیت میشی .. دکمه رو بزن بزرگوار و برگرد ب زندگی سیکیم خیاری و تاریک خودت و غصه بخور )
اینجانب یکی از عشّاق پیکان میباشم.