2024/6/4 ساعت 6:48 PM توسط جوجو | 

+ باورم نمیشه هنوز هم دخترایی در جهان هستی وجود دارن ک دیر جواب دادن رو نوعی با کلاسی میدونند، درصورتی ک برای پسرای بالای 27 سال که حس مردونگی بسیار زیاد و حس پسرانگی بسیار کمی دارند ، این نوعی رفتار سمی و نوعی نه به حساب میاد!!! منم همیشه میگم که اوکی پس دلش با من نیست، که در اکثر مواقع میفهمی خانم بعد دو ماه میاد میگه عه خبری نشد ازت؟ و وقتی دلیلشو میگی میگه بابا سرم شلوغ بود و بعدش میفهمی که نه ناااااااز میکرده... ناز کردن نداره دوستان ...

+ یکی بهم گفت تو خیلی نارسیسیم هستی .. گفتم اره چون نارنج دوست دارم ... !! اخه این حرفا چیه .. یهو بگو کصخلی دیگ ... خارجی چرا حرف میزنی

+ U woild always win , but i said fire to the rain
این اهنگ رو همش تو ماشین گوش میدم .. راستی ماشین جدید خریدم .. لطفا بعم تبریک بگید خوشحال میشم. ماشین قبلی زیادی کوچیک بود برام ... و مامانم همش میگفت ایشالا ی ماشین بزرگتر بخری!!! ( اونایی ک فکر میکنند ادمی هستم که پز میدم و اینجا میخوام شو اف کنم و این موضوع اذیتشون میکنه همین الان دکمه سیکتیرشون رو بزنند!!! اگر نمیدونید دکمه سیکتیر ینی چی از ی دوست ترک بپرسید ... چون اینجا دوست دارم چیزهایی ک خوشحالم و یا ناراحتم میکنه رو ب اشتراک بزارم .. چ برا خودم چ کسایی ک میخونند پس اگ اذیت میشی .. دکمه رو بزن بزرگوار و برگرد ب زندگی سیکیم خیاری و تاریک خودت و غصه بخور )

مشخصات
روزنوشت های یک آقا مهندس تنبل اینجانب یکی از عشّاق پیکان میباشم.
توجه: به دلیل کمی تنبلی ممکن است که در نوشته‌هایم اشکالات نگارشی وجود داشته باشد و من نیز حوصله‌ی اصلاح آن‌ها را نداشته باشم. سعی می‌کنم تند تایپ نکنم، اما هر پست کمتر از دو دقیقه زمان می‌برد و این موضوع باعث می‌شود که بتوانم هر روز بنویسم. اگر بیشتر از دو دقیقه زمان ببرد، هر روز نمی‌نویسم و شاید هفته‌ای یکبار بنویسم. لطفاً تنبلی من را با هوش و ذکاوت خودتان جبران کنید و نوشته‌هایم را بخوانید.

چقدر کتابی نوشتم این متن رو !!!!

آمارگیر وبلاگ